Ty jesteś marką
Opis
Ks. Piotr Pawlukiewicz
Książka ks. Piotra Pawlukiewicza "Ty jesteś marką" to inspiracja i zachęta, aby budować na tym co najbardziej wartościowe. To zbiór historii i anegdot o małych rzeczach, które konsekwentnie realizowane, tworzą prawdziwą wielkość – twoją markę.
Jaką miarą jesteś? Czy pracodawca zatrudniłby cię, gdyby zobaczył w twoim CV w rubryce wyznanie: chrześcijanin. Jakie miałby pierwsze skojarzenia? Czy otworzyłoby ci to drzwi do kariery?
Ks. Piotr Pawlukiewicz podejmuje się w książce odważnego popatrzenia na samego Jezusa przez pryzmat marki. Przywołuje również różne historie i anegdoty z własnego życia i życia innych osób, które weryfikują to, jakimi dziś ludzie żyją wartościami.
Odpowiada przy tym na pytania:
• Co się składa na markę chrześcijanina?
• Co zrobić, by nasza marka znaczyła coś we współczesnym świecie?
• Na czym polega autentyczność, czyli jak być marką, która jest prawdziwa, a nie taką, która robi numery popisowe?
• Jak można zepsuć swoją markę i jak tego uniknąć?
Dane techniczne
Format | 14x21 cm |
Ilość stron | 184 |
Rodzaj oprawy | miękka |
ISBN | 978-83-65927-97-2 |